Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

У Головному управлінні відбулось засідання Громадської ради

опубліковано 24 червня 2021 о 16:14

Сьогодні, в Головному управлінні ДПС в області, відбулось чергове засідання Громадської ради при Головному управлінні ДПС у Житомирській області.

В засіданні взяли участь заступник начальника Головного управління ДПС у Житомирській області Володимир Шелест, голова Громадської ради Тетяна Годовська, члени Громадської ради.

На порядок денний були винесені питання, що цікавили представників громадськості, зокрема питання, які виникають при блокуванні податкових накладних, визначення критеріїв ризиковості платника податків, електронні сервіси для онлайн-спілкування з податковою службою та ряд інших питань, які турбують бізнес-середовище.

Начальник управління електронних сервісів Оксана Пахолюк продемонструвала присутнім на слайдах переваги функціонування електронного кабінету, наявні сервіси відкритої та приватної частини та як ними скористатися. 

Оксана Пахалюк відмітила, що протягом І кварталу 2021 року в Електронному кабінеті реалізовано нові можливості, зокрема: контроль за сплатою фізичними особами податків, зборів, платежів та єдиного внеску, скориставшись (крім існуючих) платіжними системами ГЕРЦ та Свіфт Гарант, отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді, засвідчених кваліфікованою електронною печаткою ДПС, реєстрація акцизних накладних/розрахунків коригування до акцизної накладної  в Єдиному реєстрі акцизних накладних за новою формою, реєстрація податкових накладних/розрахунків коригування до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних за новою формою, перегляд інформації про види діяльності (КВЕД) платника.

Крім того, ДПС запроваджено Сервіс «InfoTAX», що використовує месенджери Telegram та Viber та надає можливість отримувати інформацію щодо стану розрахунків з бюджетом, реєстраційні та облікові дані, результати обробки документів, податковий борг, строки подання звітності та сплати податків, тощо.

В рамках цифровізації державних послуг, у тому числі і тих, що надає податкова служба на порталі «Дія» реалізовано нові послуги для бізнесу:

«єМалятко» – комплексна послуга реєстрації дитини в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків під час державної реєстрації народження дитини;

«ID14» – реєстрація особи в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (віком 14 – 18 років) під час оформлення паспорта громадянина України у формі картки вперше.

Володимир Шелест проінформував присутніх про основні вимоги щодо дій платника податків в разі блокування податкових накладних, визначення критеріїв ризиковості платника податків. Також відмітив, що питання зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних регулюється Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, затверджений постановою КМУ від 11 грудня 2019 р. N 1165. Для упередження блокування податкових накладних/розрахунків коригувань платник податку має право подати до ДПС таблицю даних платника податку, за встановленою формою, визначеною в додатку 5 до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування.

Члени Громадської ради висловили зацікавленість внесення змін до діючого законодавства в частині блокування податкових накладних, користуючись досвідом інших країн.

Робота засідання дорадчого органу була конструктивною. У членів Громадської ради виникали питання, на які вони всі отримали вичерпні відповіді від керівництва та фахівців податкового органу.