Головне управління ДПС у Житомирській області нагадує, що за зверненням платника податку податковий орган, до якого подано річну податкову декларацію про майновий стан і доходи , видає Довідку про подану декларацію про майновий стан і доходи (далі - Довідка) за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 13 червня 2017 року № 568 «Про затвердження форми довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (про сплату або відсутність податкових зобов’язань) та Порядку її оформлення і видачі».
Довідка видається податковим органом на підставі заяви платника податків про видачу Довідки та поданої Декларації безоплатно, протягом 10 календарних днів з дати отримання заяви. Заяву про видачу Довідки за формою, наведеною у додатку до Порядку №568, за вибором платника податку можна подати засобами електронного зв’язку в електронній формі. Довідка видається у паперовій та/або електронній формах. Довідку у паперовій формі отримує безпосередньо платник податків (уповноважений представник) за місцем податкового обліку.
Звертаємо увагу, що бланк та зразок заяви, що подається для отримання Довідки, розміщено у підрозділі «Адміністративні послуги» розділу «Діяльність» субсайту ГУ ДПС у Житомирській області офіційного вебпорталу ДПС.