Головне управління ДПС в Житомирській області звертає увагу, що у разі втрати або зіпсування документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків малолітньої особи (до 14 років), один з батьків (усиновитель, опікун, піклувальник) подає до контролюючого органу заяву про внесення змін до Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків за формою № 5ДР, при цьому пред’являє документ, що посвідчує його особу, та свідоцтво про народження дитини.
Документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі малолітньої особи, видається одному з батьків контролюючим органом протягом трьох робочих днів з дня звернення ним за місцем проживання у разі пред’явлення:
свідоцтва про народження дитини;
документа, що посвідчує особу одного з батьків (усиновителя, опікуна, піклувальника);
в окремих випадках:
перекладу свідоцтва про народження, засвідчений в установленому законодавством порядку, якщо таке свідоцтво видане не українською мовою;
довідки про реєстрацію місця проживання, якщо інформація про реєстрацію місця проживання відсутня в документах, що посвідчують особу одного з батьків, або така інформація не співпадає з паспортними даними батька/матері, який подає відповідну заяву;
рішення про встановлення опіки (піклування), якщо документи подаються такою особою або підтвердження повноважень представника органу опіки (піклування).
При цьому, громадяни України, які не мають постійного місця проживання в Україні або тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, можуть звернутися за отриманням документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, до будь-якого контролюючого органу. У такому разі строк видачі документа може бути продовжено до п’яти робочих днів.
Документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі малолітньої особи, видається одному з батьків (усиновителю, опікуну, піклувальнику) за наявності свідоцтва про народження дитини та документа, що посвідчує особу одного з батьків (усиновителя, опікуна, піклувальника).