Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Протягом січня-квітня 2021 року до Головного управління ДПС у Житомирській області надійшло 38 письмових запитів на публічну інформацію

опубліковано 24 травня 2021 о 13:23

Протягом січня-квітня 2021 року до Головного управління ДПС у Житомирській області (далі – ГУ ДПС) надійшло 38 письмових запитів на публічну інформацію у тому числі:

- від фізичних осіб – 22 запити;

- від юридичних осіб – 16 запитів.

У порівнянні з аналогічним періодом 2020 року кількість запитів збільшилась на 10 одиниць (січень-квітень 2020 року – 28 інформаційних запитів).

Запитувачів цікавила інформація щодо: кількості платників, які перебувають на обліку в ГУ ДПС, сум сплачених податків, надання реквізитів бюджетних рахунків для сплати податків, надання копій документів, обліку платників, кількості поданих звернень до суду, отримання РНОКПП, щодо нарахування податків, укладення договорів про добровільне страхування, надання документів, які слугували підставою виникнення боргу, подання звітності, перебування платника на обліку та наявності заборгованості, відкритих банківських рахунків, надання довідок, результатів проведення перевірки, сум сплачених податків тощо.

Згідно з аналізом результатів опрацювання запитів на публічну інформацію:

- 22 запити задоволено, з наданням інформації;

- у задоволенні 13 запитів відмовлено на підставі п. 1 ст. 22 Закону України від 13 січня 2011 року №2939-VI «Про доступ до публічної інформації», запитувачам надано відповідні роз’яснення;

- 1 запит направлено до належного розпорядника інформації на підставі п.3 ст. 22 Закону №2939;

- 2 запити станом на 01.05.2021 знаходиться на виконанні.

Протягом січня-квітня 2021 року не якісного розгляду та порушень термінів розгляду запитів на отримання публічної інформації не виявлено.