Головне управління ДПС
у Житомирській області
Ключові слова
Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua

Протягом І кварталу 2021 року на розгляд до Головного управління ДПС у Житомирській області надійшло 85 письмових звернень громадян

опубліковано 30 квітня 2021 о 12:29

Одним із пріоритетних напрямків в організації роботи Головного управління ДПС у Житомирській області (далі – ГУ ДПС) є своєчасне реагування на проблеми, порушені в зверненнях громадян, та оперативне вжиття заходів, які запобігатимуть надходженню скарг та створенню конфліктних ситуацій.

З метою удосконалення вказаного напрямку роботи систематично здійснюється ряд заходів щодо підвищення рівня якості процедур розгляду звернень громадян, в основі яких лежить, перш за все, вирішення проблем, з якими звертаються громадяни до ГУ ДПС, а також постійний аналіз, узагальнення таких звернень. Вживаються заходи щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян щодо отримання ними обґрунтованих, повних та своєчасних відповідей на звернення.

Аналіз роботи зі зверненнями громадян засвідчив, що за І квартал 2021 року до ГУ ДПС надійшло 85 письмових звернень громадян (у тому числі 38 електронних). Скарги не надходили.

Щодо тематики письмових звернень, то найбільш актуальними за вказаний період були питання щодо проведення контрольно-перевірочної роботи (27 звернень або 31,8%), сплати єдиного соціального внеску (11 звернень або 12,9%), реєстрації та обліку платників податків (8 звернень або 9,4%) та ін. Відповіді на звернення надані своєчасно.

Серед звернень громадян – 3 колективні, питома вага таких звернень становить 3,5%.

Від жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України до ГУ ДПС за звітний період письмових звернень не надходило.  

За результатами розгляду фахівцями ГУ ДПС із 85 письмових звернень громадян у законодавчо встановлені терміни розглянуто 73: на 35 звернень надано відповідні роз`яснення, вирішено позитивно 20 звернень, не підлягало розгляду 3 звернення як анонімні та повторні, 15 звернень повернуто авторам як неналежним чином оформлені. Перебуває на розгляді 12 звернень у зв’язку з тим, що не настав термін їх виконання.

Головне управління ДПС  наголошує, що на сьогодні у зв’язку з перебуванням нашого регіону в «червоній» зоні через поширення СOVID-19 питання використання дистанційного формату у спілкуванні податківців та платників податків залишається, як ніколи, актуальним. Крім письмових звернень, громадяни можуть надсилати електронні звернення (через мережу Інтернет) у вигляді сканокопій чи фотокопій з підписом заявника із зазначенням дати та місця проживання (реєстрації) на визначену електронну пошту zt.official@tax.gov.ua та за допомогою сервісу «Електронний кабінет» з використанням кваліфікованого електронного підпису.

Разом з тим нагадуємо, що звернення громадян на вказану електронну скриньку мають бути оформленні у відповідності до вимог нормативно – правових актів. Зокрема, такі звернення мають містити відсканований особистий підпис громадян, місце проживання (реєстрації) або підпис за допомогою кваліфікованого електронного підпису. Такі листи будуть розглянуті ГУ ДПС та відповіді на них будуть надані в терміни, визначені статтею 20 Закону України «Про звернення громадян».

Звернення громадян, які надходять на вказану електронну скриньку без сканованого особистого підпису та без зазначення місця проживання (реєстрації), будуть повернуті без розгляду протягом 10 днів із відповідним роз’ясненням відповідно до вимог ст. 5 Закону України «Про звернення громадян».