Головне управління ДПС у Житомирській області у зв’язку з протиепідемічними обмеженнями закликає жителів Житомирської області до активного використання дистанційних послуг за умови застосування цифрового підпису.
Так, упродовж січня-березня 2021 року працівники сектору реєстрації користувачів управління (центру) сертифікації ключів ІДД ДПС України, що в Центрі обслуговування Житомирської ДПІ, згенерували 3125 відкритих ключів електронного цифрового підпису.
Адже за допомогою кваліфікованого електронного ключа податкової служби користувачі можуть подати звітність, перевірити стан сплати податкових надходжень тощо.
З детальнішим переліком дистанційних послуг можна ознайомитися на сайті Кваліфікованого надавача ЕДП: https://acskidd.gov.ua/partnership.
До речі, платники мають можливість самостійно генерувати сертифікати. Для цього їм необхідно завантажити програму з інформаційного ресурсу Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС: http://acskidd.gov.ua/manage-certificates.
Зауважимо, що дистанційно сформувати нові ключі можуть користувачі, які мають:
– чинні сертифікати (наприклад до закінчення строку чинності яких залишилося декілька днів);
– незмінні реєстраційні дані (ПІБ, адреса реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації тощо);
– особистий ключ, доступний лише користувачу та не є скомпрометованим.