Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Отримання інформації з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків

опубліковано 31 березня 2021 о 08:57

Головне управління ДПС у Житомирській області інформує, що питання отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (далі – Державний реєстр) регулюється Положенням про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 року № 822 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25.10.2017 року за № 1306/31174, зі змінами і доповненнями (далі – Положення).

Відомості з Державного реєстру є документом, який безоплатно надається контролюючим органом за зверненням фізичної особи (представника) щодо отримання відомостей про себе з Державного реєстру та свідчить про наявність або відсутність відомостей про таку особу в Державному реєстрі.

Згідно пункту 4 розділу Х Положення для отримання відомостей про себе з Державного реєстру фізична особа звертається особисто або через представника до контролюючого органу за своєю податковою адресою (місцем проживання) або до будь-якого контролюючого органу у разі, якщо фізична особа тимчасово перебуває за межами населеного пункту проживання, подає документ, що посвідчує особу, та заяву за формою №10ДР. Представник додає до заяви за формою №10ДР довіреність, засвідчену в нотаріальному порядку, на отримання відомостей з Державного реєстру, документ, що посвідчує особу такого представника, та ксерокопію (з чітким зображенням) документа, що посвідчує особу довірителя.

Контролюючий орган протягом трьох робочих днів з дня звернення фізичної особи (представника) надає відомості з Державного реєстру за встановленими формами.В окремих випадках строк видачі відомостей може бути продовжено до п'яти робочих днів

Відомості з Державного реєстру надаються контролюючим органом особисто фізичній особі або її представнику за умови пред’явлення документа, що посвідчує особу, та довіреності (для представника), про що робиться відповідний запис в журналі надання відомостей.

Крім того, для отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру Державною податковою службою України запроваджено новий електронний сервіс «Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді, засвідчених кваліфікованою електронною печаткою ДПС» у приватній частині «Електронного кабінету платника».

Вхід до особистого кабінету за адресою http://cabinet/faces/login.jspx здійснюється з використанням електронного цифрового підпису, який можна отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів (http://acskidd.gov.ua/).

Фізична особа – платник податків може сформувати Запит щодо отримання відомостей з Державного реєстру про суми виплачених доходів та утриманих податків виключно для отримання інформації про себе.

Електронний документ, засвідчений кваліфікованою електронною печаткою ДПС, є аналогом паперового документа, виданого контролюючим органом.

Звертаємо увагу, що запит про суми виплачених доходів та утриманих податків формується поквартально за будь-які п’ять років (починаючи з І кварталу 1998 року), відомості за останній звітний період (квартал) надаються через 50 днів після його закінчення.