Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Відбувся черговий онлайн-семінар з роз’яснень - користування електронними сервісами

опубліковано 25 березня 2021 о 09:44

В Головному управлінні ДПС у Житомирській області відбувся черговий onlinе-семінар для платників податків з використанням платформи Zoom.

Для платників податків  про наявні електронні сервіси розповіли начальник відділу організації роботи ЦОП та надання адміністративних послуг, електронних сервісів та електронного документообігу Оксана Пахолюк та фахівці управління електронних сервісів.

В ході семінару Оксана Пахолюк проінформувала присутніх, що на вебпорталі ДПС України забезпечено доступ до низки безкоштовних електронних сервісів, зокрема: “Електронний кабінет», “Дізнайся більше про свого бізнеспартнера”, “Загальнодоступний інформаційний реєстр” (ЗІР), сервіс “Пульс”, “Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг”, “Електронна звітність”.

Електронний кабінет - це найбільш популярний сервіс ДПС, який є захищеним та безпечним електронним сервісом.

Сьогодні у платників, завдяки функціонуванню Електронного кабінету, є можливість отримати всю необхідну інформацію, довідки, консультації, подати звітність до податкових органів без особистих візитів до служби. Можливості Електронного кабінету постійно розширюються. Так, наразі проходить узгодження наказ Міністерства фінансів України про зміни у функціонуванні електронного кабінету стосовно листування органів ДПС з платниками податків, які подали заяву про бажання отримання документів через Електронний кабінет (наприклад: інформування платників податків стосовно проведення контрольно-перевірочної роботи).

Отримати безкоштовно сертифікати електронних ключів можна у центрах обслуговування платників Житомирської та Бердичівської ДПІ.

Електронний кабінет працює цілодобово.

Єдина вимога для подання звітності в електронному вигляді є наявність електронного цифрового підпису, який кожен може отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів.

Скористатись сервісом «Електронний кабінет» можливо цілодобово, як з персональних комп’ютерів так і з смарт-пристроїв, сервіс працює безкоштовно. Електронний кабінет є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом, який надає безконтактні способи взаємодії платників податків та Державної податкової служби України з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.

За допомогою цього сервісу можливо сформувати та надіслати до органів ДПС електронні документи, у тому числі податкову звітність, створити найбільш популярні заяви і запити щодо отримання певної інформації від ДПС, тощо.

Беззаперечними перевагами подання платниками податків звітності в електронному вигляді є вибір зручного для платника часу здачі звітності та економія часу на її подання, постійна актуалізація (оновлення) програмного забезпечення відповідно до останніх змін у податковому законодавстві, автоматичне створення архіву електронних копій звітів, квитанцій та інших документів.

При використанні електронного способу подання звітності використовується безпаперова технологія.

При заповненні звітності в електронному вигляді  програмне забезпечення здійснює арифметичний контроль за показниками декларації та оперативне відстеження змін до її форм.

Електронна звітність надійно зашифрована, вона захищена від несанкціонованих переглядів та втручань.

Платник може у режимі реального часу отримати доступ до особистої інформації, тобто, отримати відомості про суми отриманих доходів і утриманих податків, перевірити стан поданої звітності та стан розрахунків з бюджетом.

Фізичні особи за допомогою сервісу «Стан розрахунків з бюджетом» в Електронному кабінеті можуть сплатити податки, збори, платежі та перевірити розрахунки сум податкових зобов’язань по таких податках. Також можна дистанційно отримати і багато інших послуг.

Для ознайомлення користувачів з роботою Електронного кабінету функціонує розділ «Допомога», який детально ознайомить користувача із роботою його сервісів.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: cabinet.tax.gov.ua.

Звертаємо  Вашу увагу: на даний час Житомирська область перебуває у “червоній зоні” щодо захворюваності на COVID-19 і тому Головне управління ДПС у Житомирській області рекомендує платникам утриматися від відвідування центрів обслуговування платників без нагальної потреби. Особливо, якщо проблему, з якою платник збирається звернутися до ЦОП, можна вирішити дистанційно за допомогою електронних сервісів.

 Сектор пресслужби, адміністрування

субсайту та комунікацій з громадськістю