Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Змінено порядок організації роботи центрів обслуговування платників на час дії карантину

опубліковано 03 березня 2021 о 08:57

Головне управління ДПС у Житомирській області повідомляє, що порядок обслуговування у ЦОП змінено, оскільки з 03 березня 2021 року Житомирська область увійшла до “червоної” зони щодо захворюваності на COVID-19.

Важливо знати наступне:

- прийом вхідної кореспонденції, у тому числі заяв на отримання послуг, відбувається через:

1) скриньки для кореспоненції, розміщені біля входу у ЦОП;

2) режим листування в Електронному кабінеті у форматі pdf (до 2 МБ);

3) поштою за адресою:10003, м. Житомир, вул. Юрка Тютюнника, 7; а також за адресами ЦОП, зазначеними на офіційному субсайті територіальних органів ДПС у Житомирській області, банер “Центри обслуговування”;

4) електронною поштою, дотримуючись норм чинного законодавства: zt.official@tax.gov.ua;

- прийом  відвідувачів у ЦОП відбувається за попереднім записом (за телефонами, зазначеними на офіційному субсайті територіальних органів ДПС у Житомирській області, банер “Центри обслуговування”);

- візит до ЦОП здійснюється в обмеженій кількості за наявності захисної маски та рукавичок;

- прийом відвідувачів у відокремлених пунктах Акредитованого центру сертифікації ключів інформаційно-довідкового департаменту ДПС під час карантину здійснюється за попереднім записом у телефонному режимі з обмеженою кількістю відвідувачів:

(0412) 413-899 (ЦОП Житомирської ДПІ);

(04143) 2-20-23 (ЦОП Бердичівської ДПІ).