Сектором розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації організаційно-розпорядчого управління ГУ ДПС у Житомирській області (далі – ГУ ДПС), якому доручена співпраця із Контакт-центром ДПС сервіс «Пульс» (далі – сервіс «Пульс»), здійснюється постійний контроль за якісним та своєчасним розглядом інформації, що надходить з сервісу «Пульс» до ГУ ДПС засобами спеціалізованої автоматизованої системи. 
    Безпосередньо на розгляд до ГУ ДПС за січень - лютий 2021 року від сервісу «Пульс» надійшло 5 звернення, в т.ч. на напрямком: 
    -   щодо наявності та списання боргу з єдиного соціального внеску – 2; 
    -   щодо здійснення відшкодування податку на додану вартість – 1; 
    -   щодо подання звітності в Центрі обслуговування платників – 1; 
    -   щодо невидачі фіскальних чеків в магазині. 
    Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог розпорядчих документів ДПС України. 
    Нагадуємо, що заявники можуть подавати звернення на сервіс «Пульс» за телефоном 0-800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4», та на електронну адресу: idd@tax.gov.ua.