Головне управління ДПС у Житомирській області нагадує, що з метою спрощення листування з громадянами в ГУ ДПС функціонує електронна поштова скринька zt.official@tax.gov.ua.
Проте, звертаємо увагу, що звернення громадян на вказану електронну скриньку, мають бути оформленні у відповідності до вимог нормативно – правових актів. Зокрема, такі звернення мають містити відсканований особистий підпис громадян, місце проживання (реєстрації) або підпис за допомогою кваліфікованого електронного підпису. Такі листи будуть розглянуті ГУ ДПС та відповіді на них будуть надані в терміни, визначені статтею 20 Закону України «Про звернення громадян».
Звернення громадян, які надходять на вказану електронну скриньку БЕЗ сканованого особистого підпису та БЕЗ зазначення місця проживання (реєстрації), будуть повернуті без розгляду протягом 10 днів із відповідним роз’ясненням відповідно до вимог ст. 5 Закону України «Про звернення громадян».