Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Зміни в Порядку при складанні, поданні та опрацюванні запитів на отримання публічної інформації

опубліковано 25 серпня 2020 о 10:04

Головне управління ДПС у Житомирській області повідомляє, що 11.08.2020 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 09.07.2020 № 405 «Про затвердження Порядку організації роботи та взаємодії між структурними підрозділами органів Державної податкової служби при складанні, поданні та опрацюванні запитів на отримання публічної інформації та Форми для подання запиту на отримання публічної інформації, що знаходиться у володінні органів Державної податкової служби» (далі – наказ).

Зазначеним наказом затверджено: порядок організації роботи та взаємодії між структурними підрозділами органів Державної податкової служби при складанні, поданні та опрацюванні запитів на отримання публічної інформації, форму для подання запиту на отримання публічної інформації, що знаходиться у володінні органів Державної податкової служби (далі - форма).

Форма та зразок її заповнення розміщені на субсайті територіальних органів ДПС у Житомирській області у розділі “Публічна інформація”, а також у кожному центрі обслуговування платників області (далі - ЦОП).

Разом з тим, у ЦОП та приміщенні Головного управління ДПС у Житомирській області за адресою: м. Житомир, вул. Юрка Тютюнника, 7 є спеціальні місця для роботи запитувачів із документами чи їх копіями відповідно до вимог пункту 4 частини першої статті 14 Закону України “Про доступ до публічної інформації”.

 Порядком організації роботи та взаємодії між структурними підрозділами органів Державної податкової служби при складанні, поданні та опрацюванні запитів на отримання публічної інформації визначено електронну адресу, на яку до Державної податкової служби України направляються запити на інформацію: publicinfo_dps@tax.gov.ua.

Довідково нагадаємо:

Публічною інформацією відповідно до Закону є відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, отримана або створена в процесі виконання органами ДПС своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або якою вони володіють.

Доступ до публічної інформації про діяльність органів ДПС забезпечується шляхом:

1) систематичного та оперативного оприлюднення інформації:

в офіційних друкованих виданнях;

на офіційному вебпорталі ДПС, субсайтах територіальних органів ДПС офіційного вебпорталу ДПС;

на єдиному державному вебпорталі відкритих даних;

на інформаційних стендах у приміщеннях органів ДПС;

будь-яким іншим способом;

2) надання інформації за запитами на інформацію:

Запит на отримання публічної інформації до Головного управління ДПС у Житомирській області може бути подано:

на поштову адресу:10003, м. Житомир, вул. Юрка Тютюнника, 7;

на електронну адресу: zt.publicinfo@tax.gov.ua;

по факсу: (0412) 418-015;

по телефону: (0412) 418-079 (в робочий час згідно з правилами внутрішнього трудового порядку);

в усній формі особисто: посадовим особам  відділу  організації роботи ЦОП та надання адміністративних послуг, розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації, електронних сервісів та електронного документообігу управління податкових сервісів Головного управління ДПС у Житомирській області.

 Сектор комунікацій ГУ ДПС у Житомирській області