Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Cтан розгляду звернень громадян за січень-червень 2020 року

опубліковано 13 липня 2020 о 13:33

З початку року до Головного управління ДПС у Житомирській області надійшло 320 письмових звернень громадян, що на 54 звернення більше, ніж за відповідний період 2019 року (266), із них скарг – 4 (1,25% від загальної кількості звернень).

Найчастіше у зверненнях громадяни порушували наступні питання: нарахування та сплата податку на майно; інформування про ухилення від сплати податків та проведення контрольно-перевірочної роботи,  питання нарахування єдиного соціального внеску.

На всі звернення громадян було надано ґрунтовні відповіді без порушень контрольних термінів та згідно чинного законодавства.

За звітний період надійшло 4 скарги, що на 6 менше, ніж за відповідний період 2019 року (10). За результатами розгляду: надані роз'яснення та інформація не підтвердилась по одній скарзі, направлені для розгляду за належністю до інших органів дві скарги, перебувала на розгляді у зв’язку із ненастанням граничного терміну надання відповіді одна скарга. На розглянуті скарги було надано ґрунтовні відповіді без порушень контрольних термінів та згідно чинного законодавства.

Протягом поточного року та в аналогічному періоді 2019 року масові звернення до ГУ ДПС не надходили. За звітний період надійшло 2 дублетних звернення, що на 15 менше ніж за відповідний період 2019 року (17), 3 неодноразових.

До ГУ ДПС надійшло 7 колективних звернень від 24 громадян, що на 1 аналогічне звернення більше, ніж за відповідний період 2019 року (6 звернень від 48 громадян), питома вага яких склала 2,2% від загальної кількості звернень.