Сервіс “Пульс» Державної податкової служби України приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання (далі - Заявники) щодо неправомірних дій або бездіяльності, можливих корупційних правопорушень у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДПС та її територіальних органів (далі - Інформація).
Заявники можуть надавати Інформацію за телефоном 0-800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4», та на електронну адресу: idd@tax.gov.ua.
За січень-березень 2020 року по податковому напрямку на сервіс «Пульс» надійшло 16 звернень, із них: 11 звернень щодо питань спрощеної системи оподаткування, єдиного соціального внеску, податку на доходи фізичних осіб, митних платежів, штрафних санкцій; по 2 звернення щодо надання відповідей на звернення та роботи установи; 1 звернення-повідомлення щодо ймовірного ухилення від сплати податків.
На порушені питання платникам податків надано роз’яснення згідно вимог чинного законодавства.
Щодо звернень на урядову «гарячу лінію»
За січень-березень 2020 року через урядову «гарячу лінію» на розгляд до ГУ ДПС в області надійшло 7 звернень.
Вказані звернення стосувались, зокрема: плати за землю, податку на нерухоме майно, податку на доходи фізичних осіб, проведення перевірок та ін.
На звернення надано ґрунтовні відповіді в межах встановлених термінів та згідно вимог чинного законодавства.
Сектор комунікацій ГУ ДПС у Житомирській області