Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Тимчасовий регламент роботи центрів обслуговування платників Головного управління ДПС у Житомирській області

опубліковано 20 березня 2020 о 12:34

1. Тимчасовий регламент роботи центрів обслуговування платників Головного управління ДПС у Житомирській області (далі – Регламент) визначає порядок організації роботи центрів обслуговування платників (далі - ЦОП) Головного управління ДПС у Житомирській області (далі - ГУ ДПС) на період дії карантину.

1.  Підрозділи, відповідальні за дотримання вимог Регламенту:

- відокремлені підрозділи;

- податкових сервісів;

- матеріального забезпечення та розвитку інфраструктури;

- інформаційних технологій;

- організації роботи;

- комунікацій;

- фінансування, бухгалтерського обліку та звітності.

2. Режим роботи ЦОП в умовах карантину:

3.1. максимально обмежити безпосереднє спілкування працівників з відвідувачами;

3.2. зберігати відстань при спілкуванні між працівниками ЦОП та відвідувачами не менше1 метраодин від одного, забезпечивши візуальну відстань за допомогою, наприклад, столів або у інший доступний спосіб, при вході у ЦОП, враховуючи індивідуальні особливості приміщень;

3.3. приймати документи від відвідувачів через скриньки для кореспоненції;

3.4. складати за потреби щоденно графік роботи працівників, залучених до роботи ЦОП, за підписом начальника (заступника начальника) державної податкової інспекції з метою спілкування з відвідувачами у спосіб, передбачений пунктом 3.2;

3.5. для зменшення скупчення відвідувачів передбачити можливість попереднього запису відвідувачів на прийом;

3.6. рекомендувати іноземним громадянам утриматись від відвідування ЦОП під час карантину;

3.7. у разі обмеження руху громадського транспорту, забезпечити перевезення працівників до/з роботи службовим транспортом;

3.8. інформувати платників шляхом розміщення на субсайті територіальних органів ДПС у Житомирській області та у ЦОП інформаційних матеріалів про можливість використання електронних сервісів з метою уникнення особистого візиту до ЦОП під час карантину;

3.9. інформувати платників про можливість отримання послуг  кваліфікованих електронних підписів не лише через АЦСК ІДД ДПС, але звернувшись до інших кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг, перелік яких розміщено на сайті центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України (czo.gov.ua) у розділі “довірчі послуги”;

3.10. у разі виникнення позаштатних ситуацій для забезпечення порядку на території ЦОП залучати підрозділи податкової міліції або Національної поліції (за згодою).

4. Заходи із забезпечення режиму поточної дезінфекції в ЦОП:

4.1. вологе прибирання приміщень з використанням дезінфікуючих засобів;

4.2. регулярне провітрювання приміщень;

4.3. розміщення в приміщеннях ЦОП засобів індивідуальної гігієни (вологі серветки, звичайні серветки, антисептик для рук) для працівників ЦОП та відвідувачів;

4.4. дезінфікування рук відвідувачів перед спілкуванням із працівниками ЦОП;

4.5. забезпечення працівників ЦОП засобами захисту: захисними масками, антисептиками, милом;

 4.6. недопущення працівників, які мають ознаки респіраторних захворювань, до роботи та обслуговування відвідувачів;

4.7. недопущення відвідувачів, які мають ознаки респіраторних захворювань, без масок у приміщення, рекомендувати їм звернутись пізніше або отримати послугу в електронному вигляді.