Реалізовуючи державну політику у сфері адміністрування податків, органи ДПС, з поміж виконання інших завдань, забезпечують та організовують надання адміністративних послуг відповідно до Закону України “Про адміністративні послуги” (далі - Закон) та в межах своїх повноважень. Як і будь-який орган виконавчої влади, ДПС є суб’єктом надання адміністративної послуги, як результату здійснення його діяльності, спрямованої на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичних або юридичних осіб у випадку звернення таких осіб із заявами, відповідно до підстав та порядку, визначеному Законом.
Надання адміністративних послуг Головним управлінням ДПС у Житомирській області (далі – ГУ ДПС) здійснюється, зокрема, у 14-ти центрах обслуговування платників (далі - ЦОП). Роботу з обслуговування платників у ЦОП забезпечують 110 працівників.
Станом на 01.01.2020 року працівниками ГУ ДПС у центрах обслуговування платників надано 127520 адміністративних послуг, всього по ГУ ДПС – 151861.
Найчастіше відвідувачі звертаються за наданням наступних адміністративних послуг:
№ | Найменування адміністративної послуги | З початку року |
Всього | у т.ч. ЦОП |
1 | 2 | 7 | 8 |
1. | Видача картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків | 66400 | 60424 |
2. | Видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків | 31721 | 31721 |
3. | Реєстрація книг обліку розрахункових операцій | 10255 | 7212 |
4. | Реєстрація платника єдиного податку | 8683 | х |
5. | Надання витягу з реєстру платників єдиного податку | 7941 | 7918 |
6. | Реєстрація книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку | 7342 | 7342 |