Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Жителі Житомирщини 64 рази звернулись до антикорупційного сервісу «Пульс»

опубліковано 11 грудня 2019 о 11:00

З початку року на телефон сервісу «Пульс» Державної податкової служби України платники Житомирської області звернулися 64 рази. Усі їхні звернення були уважно розглянуті, питання вирішені по суті та у встановлений  законодавством строк, зазначають в управлінні обслуговування платників Головного управління ДПС у Житомирській області.

Суб’єктів господарювання та громадян цікавили такі питання у сфері оподаткування: функціонування системи електронного адміністрування ПДВ, в т.ч. реєстрації податкових накладних, щодо подання звітності, умов переходу на спрощену систему, отримання податкової знижки, оскарження податкової вимоги, податку на нерухоме майно, тощо.

Нагадаємо, що сервіс «Пульс» ДПС України у постійному режимі приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання стосовно неправомірних дій, бездіяльності або можливих корупційних проявів з боку посадових осіб структурних підрозділів та відокремлених підрозділів Державної податкової служби.

Заявники можуть надавати інформацію за телефоном 0-800-501-007, обравши в інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4», або надіслати відповідну інформацію на електронну адресу: idd@tax.gov.ua.

 Сектор комунікацій ГУ ДПС у Житомирській області