Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Фахівці податкової служби у Житомирській області надали понад 112 тисяч адміністративних послуг

опубліковано 28 жовтня 2019 о 10:06

Протягом дев’яти місяців 2019 року платникам податків надано 112927 адміністративних послуг. Зокрема, через Центри обслуговування платників (далі - ЦОП ) громадяни та представники бізнесу отримали 99297 адмінпослуг.

Як і будь-який орган виконавчої влади, ДПС є суб’єктом надання адміністративної послуги, як результату здійснення його діяльності, спрямованої на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичних або юридичних осіб у випадку звернення таких осіб із заявами, відповідно до підстав та порядку, визначеному Законом.

Надання адміністративних послуг Головним управлінням ДПС у Житомирській області здійснюється, зокрема, у 14-ти центрах обслуговування платників.  Роботу з обслуговування платників в ЦОП забезпечують 102 працівники.

Як свідчить аналітика, щороку кількість звернень від платників податків з метою отримання адмінпослуг зростає. Тому їх якість та своєчасність надання перебуває під особливим контролем.

Найчастіше відвідувачі звертаються за наданням наступних адміністративних послуг: видача картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків - 44197, видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків - 28735, реєстрація книг обліку розрахункових операцій - 7520, реєстрація платника єдиного податку - 6319.

ДПС системно працює над тим, щоб дати можливість кожному платнику отримати необхідну інформацію - це їх право, яке гарантується Законом України “Про адміністративні послуги”.

Сектор комунікацій ГУ ДФС у Житомирській області