Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан розгляду звернень громадян

опубліковано 21 жовтня 2019 о 14:49

Звернення громадян є одним із засобів захисту їх прав та законних інтересів. Вказане право закріплено основним законом держави. У статті 40 Конституції України зазначено, що усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов’язані розглянути звернення і надати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

Загальні засади реалізації права громадян на звернення визначено Законом України «Про звернення громадян» від 02 жовтня 1996 року № 393/96.

З початку року до Головного управління ДПС у Житомирській області надійшло 390 письмових звернень громадян, що на 116 звернень більше, ніж за відповідний період 2018 року (274), із них скарг – 13, що становить 3,3 відс. від загальної кількості звернень.

Найчастіше у зверненнях громадяни порушували питання: щодо особливостей нарахування та сплати податку на майно, інформування про ймовірні ухилення від сплати податків та проведення контрольно-перевірочної роботи, з питань праці і заробітної плата працівниками, які раніше працювали у службі.

На всі звернення громадян було надано ґрунтовні відповіді без порушень контрольних термінів та згідно чинного законодавства.

За звітний період надійшло 13 скарг, що на 7 більше, ніж за відповідний період минулого року. Кількість скарг, дві із яких дублетні, збільшилась в зв'язку із значним надходженням скарг від одного заявника на дії, та бездіяльність посадової особи. Усі скарги розглянуто та надано своєчасно відповіді. За результатами розгляду скарг: надано роз'яснення та інформація не підтвердилась по одинадцяти скаргах, одна скарга направлена для розгляду за належністю до інших органів та за результатами однієї -  посадовій особі винесено зауваження.

Протягом січня-вересня поточного року масові звернення до ГУ ДПС не надходили. Проте за відповідний період надійшло 1 неодноразове звернення, та 3 повторних, також 30 дублетних звернень, що на 28 більше проти минулорічних .

Крім цього до ГУ ДПС надійшло 8 колективних звернень від 61 громадянина, що на 3 аналогічних звернення менше, ніж за відповідний період 2018 року. Питома вага колективних звернень становить 2,3 відс. від загальної кількості звернень.