В Звягелі податківці надають практичну допомогу щодо подання декларацій для отримання податкової знижки.
Фахівці Звягельської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Житомирській області продовжують проводити роз’яснювальну роботу серед громадян щодо можливості подання декларації про майновий стан і доходи для отримання податкової знижки за витратами, понесеними у 2024 році, зокрема за навчання.
Під час надання практичної допомоги платникам податків фахівці інспекції детально роз’яснюють порядок заповнення та подання декларації через «Електронний кабінет платника», що дозволяє швидко та зручно виконати всі необхідні дії без відвідування податкового органу.
Для цього платнику необхідно пройти електронну ідентифікацію з використанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП), який можна отримати у будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг. Форму декларації про майновий стан і доходи та додатки до неї можна переглянути або завантажити у приватній частині «Електронного кабінету» за посиланням: https://cabinet.tax.gov.ua/form/view/F0100211.
Податківці наголошують, що право на податкову знижку не переноситься на наступні податкові періоди. Отже, для отримання знижки за 2024 рік декларацію необхідно подати до 31 грудня 2025 року включно. У ній відображаються суми отриманого доходу, понесених витрат та обчислюється сума податку на доходи фізичних осіб, що підлягає поверненню з бюджету.
Після надходження декларації до контролюючого органу визначається сума коштів, що підлягає поверненню платнику, яка перераховується протягом 60 календарних днів — поштовим переказом або на банківський рахунок, зазначений у декларації.
Також нагадано, що право на податкову знижку надається і за іншими витратами, зокрема на:
– оплату допоміжних репродуктивних технологій
– сплату відсотків за іпотечними кредитами;
– сплату страхових платежів за договорами довгострокового страхування життя;
– участь у державних програмах з отримання доступного житла.
Під час зустрічі окремо акцентовано увагу на листуванні з ДПС через Електронний кабінет.
Це сучасний та ефективний спосіб взаємодії з контролюючими органами, передбачений Податковим кодексом України.
Платники податків мають право:
самостійно обирати електронну форму спілкування;
реалізовувати свої права та обов’язки в електронному вигляді;
подавати звітність і вести листування онлайн після електронної ідентифікації.
Листування здійснюється відповідно до законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Документи надсилаються в Електронний кабінет із додатковим повідомленням на електронну пошту платника про їх вид, дату та час відправлення.