Коростенська ДПІ нагадує, що в рамках Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору податкова служба активно забезпечує рівні можливості для всіх громадян при отриманні адміністративних послуг — незалежно від віку чи стану здоров’я.
Електронний кабінет платника та мобільний застосунок «Моя податкова»— приклад безбар’єрності у сфері податкових відносин.
Фахівці Коростенської податкової інспекції проводять семінари та тренінги, на яких роз’яснюють платникам податків податкове законодавство.
На черговому тренінгу головний державний інспектор Наталія Савченко роз’яснила присутнім застосування електронних сервісів та наголосила про переваги листування з податковими органами в електронному вигляді.
Завдяки цим сервісам платники податків та громадяни мають можливість отримати необхідну податкову інформацію, переглянути повідомлення – рішення на сплату податку на нерухоме майно, земельного податку та мінімального податкового зобов’язання. Крім того, електронні сервіси дозволяють подавати звітність, дізнаватися про наявність чи відсутність податкового боргу, сплачувати податки до бюджету та отримувати інформацію про об’єкти оподаткування, відомості про суми виплачених доходів та іншу податкову інформацію.
Також, присутнім роз’яснили на прикладі пам'ятки ДПС порядок правильного заповнення платіжних інструкцій, та надали практичні поради щодо їх заповнення.