Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Житомирська ДПІ: Листування з податковою в електронному форматі це зручно!

опубліковано 22 вересня 2025 о 15:34

Сучасні технології дедалі активніше впроваджуються у податкову сферу. Один із доступних інструментів для бізнесу та громадян — електронне листування з органами ДПС через Електронний кабінет платника податків. Такий формат обміну документами не лише зменшує витрати часу, а й дозволяє зберігати всю переписку в одному місці.

У ЦОП Житомирської ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області постійно проводиться роз’яснювальна робота та навчання практикуми стосовно користування електронними сервісами. Зокрема під час чергового тренінгу було проведено навчання платників податків з питання: Як перейти на електронне листування?

Насамперед потрібно увійти до приватної частини Електронного кабінету. Вхід до приватної частини електронного кабінету здійснюється після проходження користувачем електронної  ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого сертифікату електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія.Підпис або «хмарного»кваліфікованого електронного підпису.;

У меню «Налаштування» обрати вкладку «Бажання листування з КО»;

Натиснути «Бажаю отримувати документи» та вказати електронну пошту, на яку бажаєте отримувати інформацію про документи, що надійшли в Електронний кабінет;

Підписати КЕП та надіслати.

Електронний кабінет є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом, який спрощує процес отримання податкових послуг платниками податків, мінімізує безпосередній контакт з органами ДПС.

У ЖитомирськійДПІ Головного управління ДПС у Житомирській області наголошують: перехід на електронний формат листування — це крок назустріч платнику. Він дозволяє скоротити час на отримання інформації, уникнути потреби відвідувати податкові органи, мати доступ до документів у будь-який зручний час.