Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Житомирська ДПІ : При обслуговуванні платників орієнтуємось на потреби кожного

опубліковано 22 вересня 2025 о 15:31

У межах реалізації Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору податкова служба послідовно розвиває інструменти, що забезпечують відкритий діалог та рівний доступ громадян і бізнесу до послуг.

Коростишівський пункт обслуговування платників Житомисрької ДПІ Головного управління ДПС у Житомирській області на постійні основі проводить тренінги (заняття)з громадянами та фізичними особами підприємцями щодо популяризації електронних сервісів ДПС України а саме: «Електронний кабінет платника», який надає можливість платникам:

1. перевірити стан розрахунків з бюджетом;

2. отримати інформацію про податкові зобов’язання; 

3. переглянути подану звітність;

4. ознайомитися з реєстраційними даними;

5. замовити та отримати довідки;

6. вести листування з ДПС;

7. перевірити інформацію про контрагентів;

8. користуватися податковим календарем;

9. переглядати електронні документи,

Доступ до сервісу здійснюється за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП), що гарантує безпеку та персоналізований доступ.

У Коростишівському пункті  обслуговування платників Житомирської ДПІ створено безбар’єрні умови для маломобільних груп, а відвідувачі з інвалідністю отримують послуги позачергово. Поєднання сучасних технологій та інклюзивного обслуговування формує сервіс, орієнтований на потреби кожного.