В Коростенській ДПІ днями відбувся сеанс телефонного зв'язку «гаряча лінія» тему «Безбар’єрність: надання адміністративних послуг у ЦОПах та онлайн сервіси».
Мета даного заходу - надання кваліфікованих податкових консультацій та роз’яснень платникам податків Коростенської громади щодо безбар’єрності надання адміністративних послуг в податкових органах.
Дозвонювачів цікавили питання :
які адміністративні послуги можна отримати у ЦОП;
як здійснюється сервісне обслуговування платників податків;
як подати заяву про об’єкти оподаткування за формою № 20 – ОПП;
як зареєструвати РРО/ПРРО;
як обрати спрощену систему оподаткування;
як отримати витяг платника ПДВ;
як отримати реєстраційну картку платника податків на дитину до 14 років;
як отримати довідку про доходи тощо.
Податківці акцентували на перевагах отримання послуг в онлайн – режимі за допомогою електронних сервісів ДПС - «Електронний кабінет» та мобільний застосунок «Моя податкова».
Громадяни отримали відповіді на запитання щодо різних способів подачі податкової декларації про майновий стан і доходи (далі - декларація), підстав та граничних строків її подання.
Кожному платнику податків, який зателефонував на «гарячу лінію», було надано вичерпне роз’яснення.