Особливості листування з податковими органами в електроному вигляді розглянули на черговій зустрічі заступника начальника Бердичівської ДПІ Геннадія Дубовика з представниками Бердичівської регіональної асоціації приватних підприємців.
Листування контролюючих органів з платниками податків здійснюється в електронній формі за умови подання платником Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет (далі – Заява).
Завдяки оновленому функціоналу Е-кабінету зробити це стало ще простіше:
- необхідно увійти до приватної частини Е-кабінету;
- у меню «Налаштування» обрати вкладку «Бажання листування з податковою»;
- натиснути «Бажаю отримувати документи» та вказати електронну адресу, на яку бажаєте отримувати повідомлення про надходження документів в Е-кабінет;
- підписати КЕП та надіслати.
Листування контролюючих органів з платниками податків, які подали зазначену Заяву, здійснюється в електронній формі шляхом надіслання документа в Е-кабінет з одночасним надісланням платнику податків на його електронну адресу (адреси) інформації про вид документа, дату та час його надіслання.