Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Житомирська ДПІ: Безбар’єрність як рівний доступ до носіїв інформації осіб з фізичними та іншими особливостями

опубліковано 21 серпня 2025 о 10:33

Безбар'єрність — це умови, які дозволяють кожній людині, незалежно від віку, стану здоров’я, або інших обставин, мати рівний доступ до всіх можливостей, які пропонує суспільство. Це стосується не лише людей з інвалідністю, але й батьків із дітьми, літніх людей та всіх, хто стикається з будь-якими перешкодами у повсякденному житті.

ДПС впроваджує принципи доступності та рівного сервісу для всіх платників і  прагне, щоб кожен громадянин або підприємець мав можливість отримати необхідні послуги швидко, зрозуміло та з повагою до своїх потреб.  

Для людей з інвалідністю та маломобільних груп населення забезпечено доступність приміщень у Центрах обслуговування платників. При цьому, першочергова увага приділяється зручності для таких осіб та забезпеченню їхніх потреб в отриманні послуг.  

Обслуговування осіб з інвалідністю та маломобільних груп населення здійснюється позачергово. Таких відвідувачів супроводжує модератор ЦОП протягом всіх етапів отримання послуг.  

Так на днях,  заступник начальника відділу обліку платників та об’єктів оподаткування Житомирської ДПІ Тетяна Заволока надала інформаційний та податковий супровід сім’ї переселенців з Донеччини, всі члени якої  спілкуються жестовою мовою.  Сім’я звернулася до Попільнянського пункту обслуговування платників за отриманням РНОКПП та отримала замовлені послуги в повній мірі. 

Ввічливе та уважне ставлення до кожного відвідувача – пріоритет комунікацій з платниками. Ми враховуємо особливості кожного і адаптуємось, щоб допомогти кожному.