В Коростенській ДПІ заступник начальника ДПІ Ірина Захарчук провела сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія». Основні питання – це листування із податковою в електронному вигляді та реалізація положень Національної стратегії доходів до 2030 року.
Посадовиця наголосила на перевагах листування контролюючих органів з платниками податків в електронній формі, а саме: отримання документів від контролюючого органу в електронному вигляді через Електронний кабінет; миттєве отримання повідомлень на електронну пошту про надходження документів в Електронний кабінет (інформації про вид документа, дату та час його надіслання в Електронний кабінет); забезпечення своєчасного отримання повідомлень, вимог, рішень та іншої офіційної кореспонденції; зменшення кількості особистих візитів до контролюючих органів та постійний доступ до архіву листування в Електронному кабінеті.
Також під час телефонного зв’язку піднімалися питання запровадження системи управління податковими ризиками та реалізації положень Національної стратегії доходів до 2030 року. Ірина Захарчук роз’яснила, що метою цього проєкту є впровадження міжнародних стандартів управління, орієнтованих на стимулювання добровільного виконання платниками податків своїх обов’язків та зменшення ймовірності настання податкових ризиків.
Відповідно до Податкового кодексу України, комплаєнс — це система процедур, які впроваджуються ДПС з метою підвищення рівня добровільного дотримання платниками вимог податкового законодавства. Вона включає: реєстрацію як платника податків; подання звітності; повне та достовірне декларування доходів; своєчасну сплату податків і зборів до бюджету.
Також податківець звернула увагу додзвонювачів, що запровадження комплаєнс-системи є невід’ємною частиною Національної стратегії доходів до 2030 року, яка передбачає перехід від фіскального тиску до партнерства з добросовісними платниками.
Платники отримали кваліфіковані відповіді на поставлені питання.