Заступником начальника Бердичівської ДПІ Геннадієм Дубовиком проведено чергову зустріч з платником податків, на якій розглянули основні новації податкового законодавства та особливу увагу звернули на можливості листування з ДПС в електронному вигляді.
Зокрема, податківець зазначив, що здійснення листування контролюючих органів з платниками податків в електронній формі має ряд переваг:
- отримання документів від контролюючого органу в електронному вигляді через Електронний кабінет;
- митєєве отримання повідомлень на електронну пошту про надходження документів в Електронний кабінет (інформації про вид документа, дату та час його надіслання в Електронний кабінет);
- забезпечення своєчасного отримання повідомлень, вимог, рішень та іншої офіційної кореспонденції;
- зменшення кількості особистих візитів до контролюючих органів;
- постійний доступ до архіву листування в Електронному кабінеті.
Порядок подання Заяви:
- Увійти до приватної частини Електронного кабінету.
Вхід до приватної частини Електронного кабінету здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого сертифікату електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія.Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.
- У меню «Налаштування» обрати вкладку «Бажання листування з КО».
- Натиснути «Бажаю отримувати документи» та вказати електронну пошту, на яку бажаєте отримувати інформацію про документи, що надійшли в Електронний кабінет.
- Підписати КЕП та надіслати.