Безбар’єрність в ДПС: Ми враховуємо особливості кожного – неважливо, якими вони є!
Податкова служба постійно вживає та удосконалює заходи щодо створення ефективного безбар’єрного простору на засадах рівності, недискримінації, доступності та інклюзії, рівного сервісу дчакечля усіх платників.
Звягельська ДПІ прагне, щоб кожен громадянин або підприємець мав можливість отримати необхідні послуги швидко, зрозуміло та з повагою до своїх потреб. Саме тому служба забезпечує доступність приміщень для людей з інвалідністю та маломобільних груп населення – при облаштуванні Центрів обслуговування платників першочергова увага приділяється зручності таких осіб та забезпеченню їхніх потреб в отриманні послуг.
Податківці ввічливо та уважно ставляться до кожного відвідувача – обслуговування осіб з інвалідністю та маломобільних груп населення здійснюється позачергово.
Таких відвідувачів супроводжує модератор ЦОП протягом усіх етапів отримання послуг.
Разом з цим, усі громадяни та підприємці без винятку мають вільний доступ до онлайн-сервісів. Найпопулярнішими ресурсами є вебпортал ДПС та вебсайт Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ДПС, адаптовані для людей із порушенням зору, та Контакт-центр ДПС, який надає можливість отримати професійні відповіді на запитання з питань оподаткування.
Податкова поруч. І онлайн. І офлайн. Кожен обирає сам під свої потреби – онлайн, офлайн, чат чи дзвінок, інструкція чи відео.