Податкова служба щоденно докладає максимум зусиль для створення вільного, простору без перешкод – з рівними для всіх платників податків умовами.
Кожна людина – незалежно від віку, досвіду чи стану здоров’я – може стати користувачем електронних сервісів ДПС. А спілкуватися з податковою службою дистанційно, тобто у будь-який зручний для платника податків час - це справжня безбар'єрність, що дозволяє почуватися впевнено під час діалогу з контролюючими органами.
На цьому під час тренінгу у Центрі обслуговування платників Коростенської ДПІ із платниками наголосила головний державний інспектор Наталія Савченко
Вона підкреслила, що громадяни можуть виконувати податкові зобов’язання, замовляти, отримувати адмінпослуги та спілкуватися з ДПС у найбільш прийнятний для себе час. А це означає, що отримання інформації про стан розрахунків із бюджетом, наявність заборгованості перед бюджетом та навіть сплату податків легко здійснити через Електронний кабінет чи мобільний застосунок «Моя податкова», тобто без візитів до податкової інспекції та банківської установи.
Наші електронні сервіси щоразу вдосконалюються та працюють в режимі онлайн 24/7, що дає можливість безбар’єрного спілкування з податковою службою, незалежно від часу чи місця перебування платника податків
У нашому ЦОПі ми намагаємося зробити комфортні умови для всіх та врахувати потреби людей старшого віку, батьків з дітьми, або ж людей з інвалідністю. Ввічливе, коректне спілкування – основний принцип роботи з відвідувачами.
Податкова служба відкрита для кожного – без бар’єрів, без винятків, без перешкод.
#тиждень_безбарєрності