Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Житомирська ДПІ: Про ключові особливості податкового адміністрування для відповідального бізнесу

опубліковано 17 березня 2025 о 10:41

Фахівці Житомирської ДПІ Головного управління ДПС у Житомирській області та платники обговорили ключові аспекти  реалізації норм Закону України від 18 червня 2024 року №3813-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей податкового адміністрування під час воєнного стану для платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства» (далі – Законом №3813).

Податківці акцентували увагу, що Законом № 3813, зокрема, передбачено платникам, включеним до Переліку, які відповідають визначеним вимогам і критеріям, мораторій на проведення документальних перевірок, тобто платники, включені до Переліку, які відповідають визначеним вимогам і критеріям, будуть звільнені від документальних перевірок, крім деяких видів. Також, передбачено скорочення термінів камеральних та документальних перевірок щодо бюджетного відшкодування, отримання індивідуальних податкових консультацій протягом 5 календарних днів.

Вагомою перевагою реалізації даного проєкту є закріплення за платником особистого комплаєнс-менеджера – посадової особи, яка дасть відповіді на будь-які запитання щодо застосування податкового законодавства, аналізуватиме фінансову діяльність підприємств для виявлення потенційних податкових ризиків, розроблятиме стратегії для мінімізації існуючих податкових ризиків, нагадуватиме про терміни сплати податків і подання звітності.