Коростенською ДПІ Головного управління ДПС у Житомирській області проводиться постійна інформаційна та роз’яснювальна робота. Днями було проведено сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Новації податкового законодавства в умовах воєнного стану».
На запитання платників податків відповідала начальник ДПІ Ольга Сокол.
Під час сеансу телефонного зв’язку «гаряча лінія» повідомила про новації податкового законодавства, а саме, що набрав чинності з 01.12.2024 Закон України від 10 жовтня 2024 року № 4015-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у період дії воєнного стану», основні аспекти Національної стратегії доходів до 2030 року, реалізацію експериментального проекту щодо функціонування системи управління податковими ризиками (комплаєнс-ризиками) в Державній податковій службі України, пріоритетні заходи Національної стратегії доходів до 2030 року (далі – НСД), які спрямовані на модернізацію податкового адміністрування та створення умов для справедливої податкової політики, що сприятиме підвищенню ефективності управління державними доходами);.
Начальник ДПІ звернула увагу, що з 01 січня 2025 року розпочалась кампанія декларування громадянами доходів, одержаних протягом 2024 року.
Платників цікавили питання подання податкової декларації про майновий стан і доходи з метою використання права на податкову знижку. Зокрема, перелік витрат, дозволених до повернення та особливості подання документів для отримання податкової знижки за навчання дітей та страхування життя самих платників податків і членів їх сімей.
Ольга Сокол нагадала, що через сервіс «ЕК для громадян» приватної частини Електронного кабінету є можливість заповнити, подати податкову декларацію в електронному вигляді, автоматично перевірити на наявність арифметичних помилок та надіслати її до контролюючого органу
Також для подання декларації про майновий стан і доходи в електронному вигляді громадяни можуть скористатися мобільним застосунком «Моя податкова». Для роботи з цими сервісами необхідно мати електронний ключ, який кожен бажаючий може отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, у тому числі самостійно за допомогою Інтернет-банкінгу.
Кожному платнику податків, який зателефонував на «гарячу лінію», було надано вичерпне роз’яснення.