Коростенська ДПІ повідомляє, що відповідно до Закону України від 18 червня 2024 року № 3813-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей податкового адміністрування під час воєнного стану для платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства» запроваджено новий термін особистий комплаєнс-менеджер.
Це повністю нова роль у системі податкового обслуговування, покликана допомогти бізнесу уникати податкових помилок та ризиків. Це своєрідний "податковий радник", який допомагає підприємцям залишатися на правильному шляху і впевнено будувати свої фінансові плани.
Комплаєнс-менеджер – це посадова особа податкової служби, яка має дати закріпленому сумлінному платнику податків відповіді на всі запитання «Як правильно платити той чи інший податок?».
Комплаєнс-менеджер не лише поінформує про вимоги та обмеження у законодавстві, але й допоможе розробити найкращі стратегії виконання податкових зобов'язань та усунення потенційних ризиків порушення податкового законодавства. Це включає детальний аналіз фінансових операцій, пошук інструментів державної підтримки, якими може скористатися платник.
Також за необхідності комплаєнс-менеджер надасть усну податкову консультацію. Комплаєнс-менеджер стане надійним помічником для сумлінних платників податків.
Протягом робочого дня він відповідатиме на запити щодо податкових ризиків та можливих коригувань, консультуватиме щодо виправлення помилок у звітності, сповіщатиме про наближення термінів декларування та сплати податків.
Вся контактна інформація про комплаєнс-менеджера надходитиме до приватної частини електронного кабінету. Це забезпечить постійний доступ до актуальної інформації та комунікаційних каналів.
Комплаєнс-менеджер протягом робочого дня: відповідатиме на запити щодо ризиків та можливих коригувань; сповіщатиме про наближення строків декларування та сплати; консультуватиме щодо виправлення помилок у звітності; здійснюватиме оцінку наслідків господарських операцій.
Платник податків може сам обрати зручний для себе формат взаємодії та частоту комунікації. Така гнучка система забезпечує повну прозорість і ефективність у вирішенні податкових питань:
· швидка усна консультація;
· листування електронною поштою;
· відеоконференція;
· листування в електронному кабінеті: важливо, що вся історія листування зберігатиметься для подальшого перегляду.
Більше інформації - на субсайті Державної податкової служби України «Територія високого рівня податкової довіри.»