Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Малинська ДПІ: Як відбувається шеринг цифрових документів за допомогою застосунку Дія

опубліковано 30 жовтня 2024 о 10:59

Під час щоденної роботи з платниками головний державний інспектор Малинської ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області Людмила Мельниченко звертає увагу, що Державною податковою службою України  було забезпечено підключення  інформаційно – комунікаційних систем ДПС до порталу Дія та розроблено програмне забезпечення, за допомогою якого посадовими особами ДПС під час надання адміністративних послуг (зокрема, під час проведення процедур реєстрації, внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, а також під час видачі документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, та відомостей з Державного реєстру) у Центрах обслуговування платників здійснюється отримання (шеринг) електронних копій цифрових документів.  

Шеринг документів – це отримання копій цифрових документів у систему державного органу за допомогою застосунку Дія. Такі копії є у форматі pdf-файлів та поля з метаданими.  

Фізична особа – користувач Дії при особистому відвідуванні центру обслуговування платників ДПС,  де отримується адміністративна послуга, може поділитися цифровою копією документа зі смартфона.

Дані передаються лише в зашифрованому вигляді та можуть бути розшифровані (отже, прочитані та оброблені) лише тим органом, який їх запитав у користувача. 

Зашифрований пакет з даними надсилається на сервер органу лише після дозволу користувача, який він надає в застосунку Дія безпосередньо перед відправленням.