Днями в Андрушівській ДПІ було проведено зустріч щодо отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді, засвідчених кваліфікованою електронною печаткою ДПС.
Для зручності платників податків ДПС запроваджено електронний сервіс «Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді, засвідчених кваліфікованою електронною печаткою ДПС».
Для отримання довідки про доходи необхідно зайти на головну сторінку Електронного кабінету через вебпортал ДПС України (https://tax.gov.ua) або набравши в адресному рядку браузеру: https://cabinet.tax.gov.ua.
Вхід до приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів – кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг або через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID).
Після авторизації у розділі «ЕК для громадян» необхідно обрати вкладку «Запит про суми виплачених доходів». У формі Запиту (F1301803) заповнити всі реквізити, підписати особистим ключем, зберегти та відправити запит. За результатами обробки запиту до особистого Електронного кабінету надійде «Відповідь про суми виплачених Доходів та утриманих податків з Державного Реєстру фізичних осіб - платників податків», яку отримувач може переглянути, скачати чи роздрукувати.
Електронний документ, засвідчений кваліфікованою електронною печаткою ДПС, є аналогом паперового документа, виданого контролюючим органом.
Послугою можуть скористатися всі без виключення громадяни.