Фахівці Звягельської ДПІ Головного управління ДПС у Житомирській області під час проведення інформаційних зустрічей розповіли громадянам про порядок нарахування та сплату податку на нерухоме майно та земельного податку.
Посадовці наголошують, що громадяни мають сплатити податок на нерухоме майно та земельний податок не пізніше 60 днів з дня отримання податкового повідомлення-рішення. За іх словами фізичні особи - платники податків не зобов’язані чекати на отримання повідомлення-рішення поштою, оскільки мають право переглянути сформовані податкові повідомлення-рішення щодо сум нарахованих їм податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, земельного податку в меню «ЕК для громадян» приватної частини «Електронного кабінету», а також через мобільний застосунок «Моя податкова».
Податківці також нагадали, що громадяни зобов'язані подавати органам ДПС відомості про зміну даних (в тому числі реєстрацію зміни місця проживання). Такі відомості можна подати особисто до контролюючого органу або в електронному вигляді, не відвідуючи орган ДПС, а скориставшись «Е-кабінетом» або застосунком «Моя податкова».
Крім того, з усіма відвідувачами ЦОП Звягельської ДПІ проводиться звірка стану розрахунків з бюджетом. Податківці закликають до прояву громадянської позиції щодо самостійного погашення податкового боргу, зокрема в розмірі 3060 грн.