Брусилівською ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області створено сприятливі умови для платників податків з метою надання якісних адміністративних, консультаційних, інформаційних послуг.
Працівниками Брусилівської ДПІ в Центрі обслуговування платників здійснюється сервісне обслуговування платників податків; реєстрація та ведення обліку платників податків і платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням; формування та ведення Державного реєстру фізичних осіб – платників податків; своєчасне приймання та комп’ютерна обробка податкової та іншої звітності; проводиться інформаційно - роз’яснювальна робота щодо правильності розрахунку податків та заповнення декларацій; надаються адміністративні послуги.
Працівниками Брусилівської ДПІ за січень-серпень 2024 року надано 2143 адміністративних послуг, при цьому переважна більшість адміністративних послуг надана безпосередньо в Центрі обслуговування платників - 1303.
Найбільш запитуваною адміністративною послугою є послуга з видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків. Зокрема, в січні-серпні ц.р. громадянам видано 805 карток; 468 громадянам видані відомості з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.
Також найбільш вагомими є адміністративні послуги по опрацюванню документів платників єдиного податку. Так з початку року зареєстровано 86 платників єдиного податку, видано 153 витягів з реєстру платників єдиного податку.
У січні-серпні 2024 року зареєстровано:
- реєстраторів розрахункових операцій — 11;
- книг обліку розрахункових операцій — 82;
- розрахункових книжок - 441.
З початку року суб’єктам господарювання видано 4 витяги з реєстру платників податку на додану вартість.
Перелік адміністративних послуг, які надаються Центрами обслуговування платників Головного управління ДПС у Житомирській області розміщено на суб-сайті ГУ ДПС у Житомирській області за посиланням http://zt.tax.gov.ua у розділі «Діяльність» / «Адміністративні послуги».
Нагадуємо, що Центр обслуговування платників Брусилівської ДПІ працює з понеділка по п’ятницю з 08-30 години до 17-00 години, субота та неділя вихідні. Обідня перерва з 12-00 години до 12 год.30 хв.
Інформацію з питань режиму роботи ЦОПу Брусилівської ДПІ та надання адміністративних послуг можна отримати також за телефоном модератора - (04162)3-10-90.
Звертаємо увагу громадян, що отримати адміністративні послуги можливо в онлайн – режимі, використовуючи електронний сервіс ДПС «Електронний кабінет».Вхід до «Електронного кабінету» платника здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua .
Заява про бажання отримувати документи через Електронний кабінет надсилається за ідентифікаторами форм F1391602 (для фізичних осіб) та J1391602 (для юридичних осіб).