Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Житомирська ДПІ: Яку інформацію при оформленні пенсії можна отримати в податкових органах роз’яснили у Житомирській ДПІ

опубліковано 18 вересня 2024 о 15:53

Днями у Житомирській ДПІ Головного управління ДПС у Житомирській області фахівці провели тематичні зустрічі з платниками податків щодо отримання інформації про перебування фізичних осіб на податковому обліку в контролюючому органі та сплати ними єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиного внеску).

Так, начальник відділу з надання адміністративних та інших послуг ДПІ Ліна Лялевич роз’яснила, що відповідно до вимог законодавства взяття на облік фізичних осіб – підприємців як платників податків та платників єдиного внеску в органах ДПС здійснюється на підставі відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, отриманих у порядку інформаційної взаємодії між Єдиним державний реєстром та інформаційними системами контролюючих органів.

Дані про взяття на облік фізичних осіб – підприємців як платників податків та платників єдиного внеску передаються до Єдиного державного реєстру та підтверджуються відомостями з Єдиного державного реєстру. 

Ліна Лялевич звернула увагу присутніх, що для отримання юридично значимих відомостей щодо реєстрації фізичною особою – підприємцем необхідно звертатися до Єдиного державного реєстру. У разі, якщо інформації, отриманої з Єдиного державного реєстру, недостатньо, платник єдиного внеску/застрахована особа може отримати документальне підтвердження інформації, яка наявна в реєстрі страхувальників шляхом направлення запиту про отримання витягу з реєстру страхувальників до контролюючого органу. 

Також податківець акцентувала увагу, що сьогодні реалізовано можливість направити запит про отримання витягу з реєстру страхувальників через інформаційно-комунікаційну систему «Електронний кабінет платника податків» (https://cabinet.tax.gov.ua)  (режим «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету) та отримати витяг/довідку з реєстру страхувальників.