Фахівці Коростишівської ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області щоденно проводять роз’яснювальну роботу з платниками податків, надають якісні адміністративні послуги.
Відтак, податківцями за 8 місяців поточного року надано платникам податків та громадянам 4564 адміністративних послуг та з початку вересня цього року 92 адміністративні послуги.
Відповідаючи на запитання платників щодо отримання відомостей (довідок) про отримані доходи та сплачені податки, старший державний інспектор ДПІ Наталія Нагаєвська роз’яснила, що відомості з Державного реєстру є документом, який безоплатно надається контролюючим органом за зверненням фізичної особи – платника податків або його представника. У цьому документі відображаються дані про наявні або відсутні доходи фізичних осіб, а також про нараховані (сплачені) податки.
Інспекторка зазначила, що фізична особа – платник податків може отримати відомості з Державного реєстру про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків в один із таких способів:
в паперовому вигляді – шляхом звернення особисто або через представника до контролюючого органу;
в електронному вигляді – шляхом надсилання запиту щодо отримання відомостей з Державного реєстру про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків за допомогою інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний кабінет платника податків» (cabinet.tax.gov.ua).
Крім того, податківець зазначила, що отримати документ про реєстрацію у державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (картку платника податків) можна у контролюючому органі за місцем реєстрації (місцем проживання) або в будь-якому контролюючому (податковому органі) на території України, надавши оригінал та копію паспорту (для дітей до 16 років – свідоцтво про народження дитини, а також паспорт одного з батьків (усиновителів, опікунів або іншої довіреної особи з наданням підтверджуючих документів). Ці умови також стосуються отримання дублікату в разі втрати картки платника податків.