Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Брусилівська ДПІ: Протягом 7 місяців 2024 року надано відвідувачам більше 2000 адміністративних послуг

опубліковано 15 серпня 2024 о 14:09

Протягом січня – липня 2024 року до Центру обслуговування платників податків Брусилівською ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області (далі - ЦОП Брусилівської  ДПІ, ЦОП ДПІ) звернулися 2139 платників податків щодо надання  адміністративних послуг. 

За результатами розгляду звернень ЦОП Брусилівської ДПІ: 

видано 705  довідок про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників (далі ДРФО) податків;

внесено до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта 2 громадянам;

видано відомостей з ДРФО про суми виплачених доходів та утриманих податків 436 громадянам;

зареєстровано платником єдиного податку 82 суб’єктів господарювання;

внесено змін до відомостей, що містяться в реєстрі платників єдиного податку – 86 суб’єктам господарювання;

видано витягів з реєстру платників єдиного податку – 145 суб’єктам господарювання;

зареєстровано 10 реєстраторів розрахункових операцій, 75 книг обліку розрахункових операцій, 387 розрахункових книжок. 

сформовано та видано 4 витяги з реєстру платників податку на додану вартість.

Щоденно опрацьовувалися відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників. 

Керуючись нормами діючого законодавства України, 207 платникам податків відмовлено у наданні адміністративних послуг.

Окрім надання адміністративних послуг, в ЦОП Брусилівської ДПІ платникам та громадянам надавалися консультативні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків,  щодо  користування електронними сервісами ДПС, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях,  щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій або програмних реєстраторів розрахункових операцій, проводилися звірки щодо об’єктів оподаткування тощо.

Також  забезпечено приймання та обробку, в межах компетенції, вхідної кореспонденції, проводилась робота по взяттю на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погоджувались довідки-розрахунки про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску.

Проводилась інформаційно - роз’яснювальна робота шляхом розміщення інформацій, листівок, повідомлень на інформаційних стендах ЦОП ДПІ та в соціальних мережах.

Для платників податків обладнано робоче місце (комп’ютер, принтер), з підключенням до мережі Інтернет, що дає змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність, запити, повідомлення, інформації  в електронному вигляді. 

Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів, запитів, повідомлень та заяв.

Звертаємо увагу, що з переліком адміністративних послуг, які надаються в ЦОП Брусилівської ДПІ можна ознайомитися на субсайті ГУ ДПС у Житомирській області на банері «Центри обслуговування платників».