Начальник Радомишльської ДПІ Головного управління ДПС Житомирській області Сергій Кисельчук провів зустріч з відвідувачами Центру обслуговування платників, де обговорив сплату майнових податків та використання електронних сервісів ДПС.
Податківець почав з інформації про те, що громадяни можуть отримати податкові повідомлення не лише у паперовому вигляді, але й через електронний кабінет платника або мобільний додаток «Моя податкова».
Крім того, платники можуть подати податкову декларацію про майновий стан і доходи для отримання податкової знижки, перевірити наявність або відсутність податкового боргу, отримати інформацію про виплачені доходи та повідомити органи ДПС про зміну даних за формою 5ДР.
Було наголошено, що податкова служба нараховує фізичним особам податок на нерухомість, плату за землю та мінімальне податкове зобов’язання і до 1 липня надсилає їм податкові повідомлення-рішення.
Сплатити нараховані суми потрібно протягом 60 календарних днів з дня отримання такого повідомлення.
З 1 травня в Електронному кабінеті платники можуть отримати Витяг щодо розрахунків, починаючи з 2013 року, за кожен рік окремо та в розрізі податків, зборів та платежів, а також єдиного соціального внеску.
Раніше отримати такий документ можна було тільки за звітні періоди поточного року.
Крім того, Сергій Кисельчук акцентував увагу на важливості дотримання платіжних інструкцій під час сплати податків, рекомендував уважно заповнювати платіжні документи та використовувати актуальні реквізити, які можна знайти на офіційному веб-сайті ДПС або в електронному кабінеті платника, щоб уникнути помилок при сплаті податків, зборів та інших обов'язкових платежів.
Додатково, у Центрі обслуговування платників можна отримати консультації щодо реєстрації платників податків, зокрема як фізичних осіб-підприємців, так і юридичних осіб.
Відвідувачі можуть дізнатися інформацію про актуальні податкові зміни та нововведення, а також отримати допомогу в заповненні та подачі податкової звітності.