Малинська державна податкова інспекція Головного управління ДПС у Житомирській області інформує, що платники податків, які подають звітність в електронній формі та/або пройшли електронну ідентифікацію онлайн в Електронному кабінеті, можуть здійснювати листування з контролюючими органами засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Листування платників податків з органами податкової служби здійснюється дистанційно через сервіс «Електронний кабінет».
Щоб отримувати кореспонденцію з податкової служби, платнику податків необхідно у режимі «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету заповнити «Заяву про бажання отримувати документ через Електронний кабінет» (J/F 1391602) і подати її до контролюючих органів.
Відповідно до абзацу першого п. 21 Наказу № 637 платник податків один раз протягом року може надіслати контролюючому органу через Електронний кабінет заяву про відмову отримувати документ через Електронний кабінет за формою згідно з додатком 4 до Наказу № 637 – F/J 1391702 у разі необхідності.