Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Бердичівська ДПІ: Про особливості реєстрації фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників в електронному вигляді

опубліковано 17 липня 2024 о 13:55

Фахівці Бердичівської ДПІ розповідають громадянам про особливості реєстрації фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (далі – Державний реєстр) на підставі документів в електронній формі.

За бажанням батьків дитини реєстрація дитини у Державному реєстрі здійснюється під час державної реєстрації її народження. Така реєстрація проводиться в межах надання комплексної електронної публічної послуги «єМалятко» відповідно до Порядку надання комплексної електронної публічної послуги «єМалятко», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 серпня 2023 року № 853.

У такому разі Облікова картка № 1ДР не заповнюється, а реєстрація здійснюється на підставі відомостей, що містяться у заяві про державну реєстрацію народження, в обсязі, необхідному для проведення реєстрації, отриманих у порядку інформаційної взаємодії з Державного реєстру актів цивільного стану громадян. Відомості про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків відображаються у відповідному актовому записі та свідоцтві про народження.

Особи віком від 14 до 18 років, які мають зареєстроване місце проживання та які не зареєстровані у Державному реєстрі, під час оформлення паспорта у формі картки вперше можуть за бажанням одночасно зареєструватися у Державному реєстрі за реєстраційним номером облікової картки платника податків з його відображенням надалі у паспорті у формі картки.

У такому разі Облікова картка № 1ДР не заповнюється, а реєстрація здійснюється на підставі відомостей, що містяться у заяві-анкеті, яка подається під час оформлення паспорта громадянина України.

Реєстрація в Державному реєстрі також може бути здійснена на підставі Облікової картки № 1ДР, поданої в електронній формі (з наданням відповідних електронних копій документів) засобами електронних комунікацій, у тому числі засобами Електронного кабінету, або засобами Порталу Дія, з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».