Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Брусилівська ДПІ: Підсумки роботи ЦОП Брусилівської ДПІ за І півріччя 2024 року

опубліковано 09 липня 2024 о 13:38

За І півріччя 2024 року працівниками Брусилівської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Житомирській області надано 1596 адміністративних послуг,  у тому числі  за червень місяць - 204, з них:

- видано 561 карток платника податків про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків, в т.ч. у червні - 67;

- внесено до паспорта громадянина України (у формі книжечки) 2 відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта,  у червні - звернень не надходило;

- видано 337 відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, в т.ч. у червні - 33;

- зареєстровано 8 реєстраторів розрахункових операцій, 68 книг обліку розрахункових операцій, 329 розрахункових книжок, в т.ч. у червні реєстрації реєстраторів розрахункових операцій не відбувалося,  зарестровано 5 книг обліку розрахункових операцій та 65 розрахункових книжок;

- видано 4 витяги з реєстру платників податку на додану вартість,  у червні  запитів не надходило; 

- надано 155 адміністративних послуг по реєстрації та/або внесенні змін платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця та 20 по  анулюванню реєстрації платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця в зв’язку з припиненням підприємницької діяльності;

- надано фізичним особам – підприємцям 132 витяги з реєстру платників єдиного податку, в т.ч. у червні – 9.

Крім цього, за перше півріччя поточного року:

- опрацьовано 191 відомість з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, в т.ч. у червні - 29;

- проведено 6307 звірок з платниками податку на майно, на підставі оригіналів документів, зокрема документів на право власності з  даними Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Державного земельного кадастру, в т.ч. у червні проведено таких звірок - 1062.

- надано у межах компетенції в усній формі  під час відвідування ЦОП та в телефонному режимі  7883 консультацій та роз’яснень, в т.ч. у червні - 902.

З переліком адміністративних послуг, які надаються Центром  обслуговування платників Брусилівської  ДПІ та інформацією з питань режиму роботи ЦОП Брусилівської  ДПІ  Ви можете ознайомитися на офіційному порталі Головного управління ДПС у Житомирській області за посиланням http://zt.tax.gov.ua.

Крім цього, є можливість отримувати адміністративні послуги в режимі онлайн, 24/7 за допомогою Електронного кабінету платника за постиланням: http://cabinet.tax.gov.ua.