З початку поточного року в приміщенні Коростенської ДПІ працює центр сертифікації ключів ДПС України .
Для чого потрібен ЕЦП ?
Електронний цифровий підпис (ЕЦП) ідентифікує особу та забезпечує цілісність електронних даних. Скористатися послугою може як фізична так і юридична особа. ЕЦП надає багато можливостей , а саме :
- відзвітуватися у Податкову;
- відкрити ФОП чи закрити, внести зміни до даних чи додати КВЕДИ;
- зареєструвати ТОВ;
- налагодити електронний документообіг;
- отримати витяг щодо стану розрахунків;
- укласти договір;
- отримати інформацію про себе і своє майно з Держреєстрів України та багато іншого;
Щоденно до Коростенського центру сертифікації ключей звертаються громадяни для отримання ЕЦП переважно для реалізації права на отримання податкової знижки.
Протягом червня місяця ЕЦП отримали 8 юридичних та 23 фізичні особи Вцілому видано 64 сертифікатів.
Як відбувається вхід до Електронного кабінету?
Доступ до приватної частини Електронного кабінету (особистий кабінет), яка є індивідуальною персоніфікованою веб сторінкою користувача, надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.
Абзацом першим п. 42 прим. 1.2 ст. 42 прим. 1 ПКУ визначено, що Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених ПКУ та іншими законами, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, та нормативно-правовими актами, прийнятими на підставі та на виконання ПКУ та інших законів, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи.
Фізична особа та підприємець , скориставшись меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету має можливість надіслати до контролюючого органу лист, який містить заяву довільної форми .
Форма підготовки такої кореспонденції передбачає заповнення або вибір із запропонованих наступних реквізитів:
- код ДПІ, до якого відправляється лист;
- тип документа;
- тематика звернення;
- короткий зміст листа;
- сканований документ, який необхідно завантажити (файл у форматі pdf загальним розміром до 5 МБ).
Протягом одного робочого дня після надсилання Заяви її автора буде повідомлено про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації Заяви в органі ДПС, до якого вона направлена. Інформацію щодо отримання та реєстрації Заяви в органі ДПС платник може переглянути у вкладці «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету.