Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Коростенська ДПІ : Для чого потрібен ЕЦП ?

опубліковано 18 червня 2024 о 13:13

З початку поточного року в приміщенні Коростенської ДПІ працює центр сертифікації ключів ДПС України .

 Для чого потрібен ЕЦП ? 

Електронний цифровий підпис (ЕЦП) ідентифікує особу та забезпечує цілісність електронних даних. Скористатися послугою може як фізична так і юридична особа. ЕЦП надає багато можливостей , а саме :

-         відзвітуватися у Податкову;

-         відкрити ФОП чи закрити, внести зміни до даних чи додати КВЕДИ;

-         зареєструвати ТОВ;

-         налагодити електронний документообіг;

-         отримати витяг щодо стану розрахунків;

-         укласти договір;

-         отримати інформацію про себе і своє майно з Держреєстрів України та багато іншого;

Щоденно до Коростенського центру сертифікації ключей звертаються громадяни для отримання ЕЦП переважно для реалізації права на отримання податкової знижки.

Протягом червня місяця  ЕЦП отримали 8 юридичних та 23 фізичні особи Вцілому видано 64 сертифікатів.

Як відбувається вхід до Електронного кабінету? 

Доступ до приватної частини Електронного кабінету (особистий кабінет), яка є індивідуальною персоніфікованою веб сторінкою користувача, надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.

Абзацом першим п. 42 прим. 1.2 ст. 42 прим. 1 ПКУ визначено, що Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених ПКУ та іншими законами, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, та нормативно-правовими актами, прийнятими на підставі та на виконання ПКУ та інших законів, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи.

Фізична особа та  підприємець , скориставшись меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету має можливість надіслати до контролюючого органу лист, який містить заяву довільної форми .

 Форма підготовки такої кореспонденції передбачає заповнення або вибір із запропонованих наступних реквізитів:

- код ДПІ, до якого відправляється лист;

- тип документа;

- тематика звернення;

- короткий зміст листа;

- сканований документ, який необхідно завантажити (файл у форматі pdf загальним розміром до 5 МБ).

Протягом одного робочого дня після надсилання Заяви її автора буде повідомлено про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації Заяви в органі ДПС, до якого вона направлена. Інформацію щодо отримання та реєстрації Заяви в органі ДПС платник може переглянути у вкладці «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету.