Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Коростенська ДПІ : Як працювати в Електронному кабінеті ?

опубліковано 14 червня 2024 о 11:45

Працівниками Коростенської  державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Житомирській  області нещодавно було проведено черговий тренінг-навчання з платниками податків .Присутнім продемонстрували на практиці роботу в Електронному кабінеті платника, у тому числі щодо відправлення електронного листа до податкової. 

Для відправлення листа потрібно зробити наступні кроки:

1. Увійти до Електронного кабінету за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua/

2. Перейти до розділу "Листування з ДПС" та натиснути кнопку "Створити лист".

3. Заповнити форму:

-  Вид документа: оберіть "Лист".

-  Кому: обрати орган ДПС, до якого надсилається лист.

-  Тема: коротко описати тему листа.

-  Текст листа: ввести текст листа.

-  Файл: за потреби, можете додати файл (до 5 МБ, у форматі PDF).

4. Перевірити правильність заповнення форми.

5. Натиснути кнопку "Надіслати".

Після надсилання листа платник отримує повідомлення на власну електронну е, що лист успішно надіслано.

Орган ДПС, до якого було  надіслано лист, розгляне його протягом 10 днів.

Існує можливість відстеження статусу розгляду листа в розділі "Вхідні/вихідні документи".

Податківці звернули увагу, що для надсилання листів через Електронний кабінет платнику необхідно мати електронний цифровий підпис (ЕЦП).

Користуючись нагодою, податківці проінформували, що ДПС України запроваджено дистанційний запис для отримання послуг в Центрах обслуговування платників (далі – ЦОП) – електронна черга, яка дозволяє керувати чергами та потоками в ЦОП сприятиме коректному розподілу осіб, які звертаються в ЦОП.

Платники податків мають можливість звернутись до Контакт-центру ДПС, щоб здійснити попередній запис до ЦОП, обрати необхідну адміністративну послугу з 19 можливих та визначити зручні дату і час візиту, не витрачаючи зайвого часу на очікування в черзі. Сервіс Електронна черга створено для комфорту платників податків і вже позитивно оцінена ними.

Присутніх запросили користуватися новітніми технічними можливостями, які   дозволяють отримувати якісні податкові послуги у зручний час.

Крім того, податківці наголосили ,що Верховною Радою України 23 лютого 2024 року прийнято Закон України № 3603–ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення онлайн комунікації з платниками податків та уточнення окремих положень законодавства».  
Закон набрав чинності з 16 березня 2024 року, а з 16 червня набирає набирає чинності його положення про надання можливості платникам податків взаємодіяти з контролюючим органом у режимі відео конференції, зокрема, під час розгляду матеріалів скарг та матеріалів перевірок (порядок такої взаємодії буде врегульовано відповідними нормативно-правовими актами).