Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Бердичівська ДПІ: Особливості подання громадянами відомостей про зміну даних в електронному вигляді

опубліковано 07 червня 2024 о 12:58

Фахівці Бердичівської ДПІ звертають увагу громадян на необхідності подання до податкових органів відомостей про зміну даних, які вносяться до облікової картки фізичної особи протягом місяця з дня виникнення таких змін шляхом подання заяви про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків за формою № 5ДР (далі – Заява  № 5ДР).

 Заява за формою № 5ДР подається фізичними особами та особами, які тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, особисто або через представника до будь-якого податкового органу.

 Водночас фізичні особи мають право, використовуючи кваліфікований електронний підпис, подавати в електронному вигляді Заяву за формою №5ДР через приватну частину Електронного кабінету (cabinet.tax.gov.ua).

В електронному вигляді заява за ф. № 5ДР подається через розділ “Заява про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб - платників податків. Форма 5ДР” меню “ЕК для громадян” приватної частини ITC “Електронний кабінет”.

При заповненні Заяви за ф. № 5ДР в електронному вигляді платник податків самостійно обирає контролюючий орган (Центр обслуговування платників), де бажає отримати документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі.

До заяви за ф. № 5ДР додаються скановані копії документів, що посвідчують особу та інші документи, які підтверджують зміни облікових даних. При цьому, платнику податків необхідно використати закладку “Додатки”, обрати опцію “Додати” та обрати “Документ довільного формату”, який заповнюється наступним чином:

поля “Назва документу”, “Номер документу”, “Дата документу” заповнюються згідно з даними документа, що посвідчує особу та інших документів, які підтверджують зміни облікових даних;

у графі 2 “Найменування файлу документа” табличної частини обирається відповідна сканована копія документа.

При цьому кожен документ має бути збережено в окремому додатку (формат файлу може бути pdf/jpg із обмеженням розміру не більше 5МБ).

Платник податків перевіряє сформований документ з додатками до нього шляхом натискання на кнопку “Перевірити”. Для збереження документа (з додатками) натискає кнопку “Зберегти”, підписує сформовану Заяву за ф. № 5ДР кваліфікованим електронним підписом та направляє до контролюючого органу.

Документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі надається протягом трьох робочих днів з дня звернення фізичної особи до контролюючого органу за місцем проживання фізичної особи. Громадяни України, які не мають постійного місця проживання в Україні або тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, можуть звернутися за отриманням документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, до будь-якого контролюючого органу. У такому разі строк видачі документа може бути продовжено до п’яти робочих днів (п. 8 розд. VII Положення № 822).