Однією з найактуальніших адміністративних послуг ЦОП є видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків. Працівники постійно роз’яснюють громадянам, як отримати відомості з Державного реєстру фізичних осіб про суми доходів, утриманих податків та військового збору.
Спілкуючись з відвідувачами, податківці зазначають, що Порядок отримання відомостей з Державного реєстру визначено розділом X Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, згідно з яким відомості з Державного реєстру є документом, який безоплатно надається контролюючим органом за зверненням фізичної особи – платника податків (його представника), щодо отримання відомостей з Державного реєстру, та свідчить про наявність або відсутність відомостей про таку особу в Державному реєстрі. Також детально розповідають і про порядок отримання про себе відомостей з Державного реєстру особисто або через представника. Роз’яснюють про порядок заповнення заяви за формою № 10ДР та про документи, які фізична особа додає до заяви.
Крім того розповідають, що для зручності спілкування громадян з органами податкової служби запроваджено е-сервіс «Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді, засвідчених кваліфікованою електронною печаткою ДПС». Для цього потрібно за допомогою засобів Електронного кабінету (https://cabinet.tax.gov.ua) подати запит та отримати відповідь «Відомості з Державного реєстру фізичних осіб –платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків», засвідчену кваліфікованою електронною печаткою ДПС або шляхом надсилання запиту через мобільний додаток «Моя податкова».