Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Брусилівська ДПІ: Якісне сервісне обслуговування платників – одна із основних функцій податкової служби

опубліковано 18 березня 2024 о 14:25

Працівниками Центру обслуговування платників Брусилівської ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області на постійній основі надаються роз’яснення платникам податків щодо правильного застосування норм чинного податкового законодавства. 

Цими днями особливо актуальними були питання надання практичної допомоги щодо користування Електронним кабінетом платника. 

Крім того, з платниками, які виявляють бажання подати звітність в паперовому вигляді, проводиться роз’яснювальна робота та надається практична допомога щодо подання звітності в електронній формі засобами електронного зв’язку. 

Так, під час чергової зустрічі платникам роз’яснено, що для формування та надсилання документів звітності в електронній формі платник може скористатися Електронним кабінетом (cabinet.tax.gov.ua).

Меню «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету надає можливість платникам податків створити електронні документи звітності, перевірити, підписати та надіслати в електронному вигляді до контролюючих органів. 

Вкладка «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» надає доступ до квитанцій щодо приймання та обробки надісланого електронного документа контролюючим органом.

Переглянути подану звітність, незалежно від способу її подання, включаючи звіти, подані на паперових носіях, можна скориставшись меню «Перегляд звітності» приватної частини Електронного кабінету.