Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Житомирська ДПІ: Переваги користування та можливості Електронного кабінет

опубліковано 26 лютого 2024 о 10:28

Фахівці Житомирської ДПІ надають інформаційно-роз’яснювальну підтримку суб’єктам господарювання. Зокрема, податківці надають роз’яснення щодо використання Електронного кабінету. 

Заступник начальника відділу податкових сервісів та звітності Наталія Гончарук роз’яснює платникам, що сервіси для фізичних осіб – громадян в Електронному кабінеті об’єднано в окремий Е-кабінет для громадян.

Це дає можливість:

- доступу до реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування, сформованих податкових повідомлень – рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань по податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;

-подання декларації про майновий стан і доходи;

- отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків;

- подання заяв для реєстрації/внесеннязмін у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, надання копій документів, необхідних для реєстрації/внесення змін до Державного реєстру, та обрання контролюючого органу, до якого особа може звернутись для отримання документа, що засвідчує реєстрацію у ДРФО;

- подання заяви на включення/внесеннязмін/виключення з Реєстру волонтерів.
Крім того, засобами Електронного кабінету фізичні особи мають змогу сплатити податки, збори, платежі та єдиний внесок, скориставшись QR-кодом або однією з платіжних систем у меню «Стан розрахунків з бюджетом».